Espai Obert

Que nos quiten lo bailao!

Dansa - Teatre

Dissabte 20 gener 2018
10:30h a 13:30h
Preu taller: 55€

amb Marta Carrasco

«Compartirem unes hores amb el que jo sé i amb el que sabeu vosaltres. Jo no sóc professora; no ensenyo. Comparteixo. Tot el que us ensenyaré no sabeu que ja ho sabeu. o és un taller: és de nou un temps compartit per experimentar el que pot donar de sí el cos, l'expressivitat. La dansa? El teatre? Què és això? Què és aquesta barreja? Que li posin el nom que vulguin. Jo només vinc a viure i a experimentar amb vosaltres la meva veritat —n'hi ha tantes com persones hi ha al món -. Aquí esperem qui s'hi atreveixi. No fa falta que siguis un gran ballarí ni un gran actor ni un gran res. Només cal que estiguis disposat a no pensar i a posar-te a les meves mans. Només unes hores. La resta: serà cosa nostra...» (Marta Carrasco).

Els workshops, amb Marta Carrasco, no constitueixen unes classes d’aprenentatge sinó d’estimulació creativa per als participants i de potenciació de l’autoconfiança. Es potencia que l’alumne vegi que és capaç d’enfrontar-se a l’espai, al seu cos, a les pròpies limitacions del seu cos, als seus tabús, a la disciplina física i als exercicis memorístics. El resultat final dels workshops amb Marta Carrasco, a banda de la ja comentada major autoconfiança, és d’eufòria i grata alegria.

Workshop dirigit a actors, actrius, ballarins, ballarines i persones sensibles (amb o sense experiència en el camp de les arts escèniques) en definitiva, persones amb ganes d'entregar-se a l'experiència i donar-ho tot.

Estructura del workshop:

  1. - Escalfament i consciència corporal
  2. - Composició de creació en grup i individual
  3. - En els últims 30 minuts es farà una representació, oberta al públic, de la composició de la peça creada durant el workshop

Material que cal portar:

  • Vestit llarg de nit, còmode
  • Maquillatge negre de barra
  • Pintallavis
  • Roba interior
  • Perruca (IMPORTANT!: No de disfresses). Imitació a cabells normals, pero econòmiques

Data límit d'inscripció i pagament: 17 de gener de 2018
Places limitades. El workshop es realitzarà amb un mínim de 6 i un màxim de 16 inscripcions

Formalitza la teva inscripció AQUÍ o bé, truca'ns al 722.141.004 o passa per la secretaria d'Evohé
Punts de vista1 - 23/11/2017  *A partir del minut 16:22

Marta Carrasco
Premi de la Crítica Teatral de Barcelona 1996-97
Premi Max (2003)
Premi Nacional de Dansa de la Generalitat de Catalunya (2005)
Premi Ciudad de Barcelona (2007)
Premi Serra d’Or de la Crítica Teatral (2007) al millor espectacle teatral, per J’arrive...!

Si voleu saber més sobre Marta Carrasco:
martacarrasco.com
facebook
twitter
instagram



Per qualsevol dubte, contacta'ns